Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνεται ότι ομάδα τεσσάρων εκπαιδευτικών του Γυμνασίου ΛΤ Κερασοχωρίου, η κ.Καλλιόπη Βασταρούχα, κ.Βασιλική Κατσαντώνη, κ.Ανδρομάχη Παπαθανασίου και κ.Αργυρώ Παπουτσή συμμετείχε στην «Ημερίδα Ανάδειξης Δράσεων Ενεργού Πολίτη και Καλών Πρακτικών Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας» τη Δευτέρα 04-05-2026.
Η παρουσία των εκπαιδευτικών μας στην εν λόγω ημερίδα υπήρξε ουσιαστική και δημιουργική, συμβάλλοντας στην ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών που προάγουν τη σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση της σχολικής μονάδας.
Συγχαρητήρια στους παραπάνω εκπαιδευτικούς για τη διάχυση προς όλους έμπνευσης και θετικών πρακτικών.



