Το Γυμνάσιο ΛΤ Κερασοχωρίου συμμετείχε στον 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης που διοργανώθηκε από τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια «Παναγία Προυσιώτισσα» και έλαβε Τιμητικό Δίπλωμα!
Η διάκριση αυτή αποτελεί σημαντική αναγνώριση της δημιουργικότητας, της έμπνευσης και της ευαισθησίας των μαθητών/τριών μας στον χώρο της ποίησης. Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους, αναδεικνύοντας τη δύναμη του λόγου και της τέχνης.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν, καθώς και στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ.Ανδρομάχη Παπαθανασίου που τους καθοδήγησε και τους ενέπνευσε!
Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και δημιουργικές διαδρομές!
