Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης», του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, πραγματοποιήθηκαν στο Γ/σιο Λ.Τ. Κερασοχωρίου δύο δίωρες ενημερωτικές δράσεις στις 6 και 9 Μαρτίου 2026.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θέματα που αφορούν τις αλλαγές της εφηβείας, την εμμηνορρυσιακή υγεία και τη σωστή υγιεινή της περιόδου, ενώ μέσα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων καλλιεργήθηκε η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός και η κατανόηση μεταξύ αγοριών και κοριτσιών.
Με γνώση, ενημέρωση και ανοιχτό διάλογο, το σχολείο μας συνεχίζει να προωθεί την αγωγή υγείας και τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί Ναση Κων/να, Μπούργου Αλεξία, Κατσαντώνη Βάσω, Πέικου Χρύσα, ενώ η ενημέρωση των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε από την κ. Παπαθανασίου Ανδρομάχη






